onsdag 2 maj 2012

Warner Bros. Studio Tour London - The making of Harry Potter

Jag, Jullanbullan, var i London från fredag till tisdag och på måndagen var jag på "Warner Bros. Studio Tour London - The making of Harry Potter".

Här kommer några bilder från det:

Entrén

Skrubben där Harry bodde



Emma Watsons, Daniel Radcliffes och Rupert Grints handavtryck från när de spelade in Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 (Emma Watson och Daniel Radcliffe har ganska små händer, eller hur?)

Jag i Stora Salen

Porten till Stora Salen

Hermiones, Viktors, Harrys och Chos kläder från Julbalen

Rons kläder från Julbalen


Några peruker som har använts i filmerna

Lunas smycken och kläder

Några andra kläder som har använts i filmerna

Jag och min lillebror vid grinden utanför Hogwarts

Pojkarnas sovsal, Gryffindor

Trollstavarna som har använts i filmerna

Erised-spegeln

Tjocka damens porträtt

Harrys, Rons och Hermiones kläder från Halvblodsprinsen

Harrys, Rons och Hermiones kläder från Fången från Azkaban

En del av Gryffindors sällskapsrum

Den stora klockan på Hogwarts

Sirius, Nymphadoras och Remus kläder

Trekampspokalen och ägget

Ingången till Dumbledores kontor
 
 
Harrys, Rons och Hermiones kläder från Dödsrelikerna del 2

Dumbledores kontor

Trolldryckssalen

Hagrids stuga



Köket i Kråkboet

"Magi är makt"

En del av Trolldomsministeriet

Umbrides kläder

Umbridges kontor på Ministeriet

Familjen Blacks släktträd

Nattbussen

Mr. Weasleys flyande bil

Man kunde köpa Honungsöl...

Hagrids flygande motorcyckel

På Privet Drive 4

Bron på Hogwarts

Harrys hus

Trollkarlsschackpjäser

Testraler

Aragog

Vingfåle

Diagongränden

En jättestor modell av Hogwarts

Jag med Hufflepuff-kläder


Jag var på King's Cross station också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar