tisdag 3 januari 2012

Millemus

Namn: Mille
Ålder: 10 år
Bor i: Stockholm
Går i klass: 4C (Jag går inte i samma skola som Jullanbullan)
Syskon: 3, William, Oliver och Morris
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gråblå
Husdjur: 1 hamster, Vironica.
Länder jag har varit i: Sverige m.m. (Jag kommer inte ihåg vilka det är)
Intressen: Harry Potter (såklart), Minecraft, datorer, djur

Favoriter:

Harry Potter-karaktärer topp 10:
1. Sirius Black
2. Dobby
3. Harry Potter
4. Rubeus Hagrid
5. Ron Weasley
6. Fred och George Weasley
7. Hermione Granger
8. Remus Lupin
9. Luna Lovegood
10. Krake

Frukt: Melon
Maträtt: Köttbullar och makaroner
Sport: Ingen
Blomma/växt: Ros
Träd: Ek
Färg: Ljusblå

Djur topp 5:
1. Kameleont
2. Varg
3. Gam
4. Papegoja
5. Gris

Detta gör mig glad: Att leka med kompisar
Detta gör mig arg och ledsen: Djurplågeri, dumma människor och att det inte kommer ut några nya Harry Potter-böcker eller filmer.
Dessa HP-prylar äger jag: Jag vill inte svara (men jag äger några HP-prylar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar